8حادثه عجیب در جهان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان


 8  حادثه عجیب در جهان

 

                    1- واژگونی کامیون حامل ماهی

 

درماه ژانویه2012 بر اثر واژگونی یک کامیون حامل ماهی دربزرگراهی در ایرلند شمالی ،  چندین تن ماهی  به مزارع اطراف بزرگراه سرازیر شد.

در این حادثه به راننده کامیون هیچگونه آسیبی نرسید و منطقه با تلاش زیاد و در مدتی طولانی از وجود این ماهی ها پاکسازی شد، ولی بوی ماهی تا مدتها در منطقه همچنان باقی ماند.


2- آبجوی رایگان 

 


در ماه می 2005 کامیون حامل بیش از دو هزارجعبه آبجو درمهمترین بزرگراه در کانادا واژگون شد و پلیس کانادا ناچار به بستن این بزرگراه شد.

یکی از افراد پلیس کاناداگفت: هنگامیکه به محل حادثه رسیدم خودم را بر روی دریایی از آبجو دیدم و راه رفتن از روی شیشه های  شکسته آبجو برایم بسیار دشوار بود.

نکته قابل توجه این است که پس از این حادثه حتی یک شیشه سالم آبجو یافت نشد، زیرا بلافاصله عابران همه آنها را در محل حادثه به  مجانی مصرف کرده یا با خود برده بودند.
 


3- شیرینی برای همه 

در ماه اکتبر2011 نیروهای پلیس ایالت الینوی آمریکا از فراخوانی خود ودریافت دستوراتی برای عزیمت به یکی از بزرگراهها شگفت زده شدند. در این بزرگراه کامیون حامل 20 تن شیرینی و کیک واژگون شده بود.

البته نیروهای پلیس از این ماموریت لذیذ خوشحال بودند. در این حادثه به راننده کامیون آسیب چندانی نرسید
  یکی از نیروهای پلیس گفت: تاکنون  در طول عمر خودحادثه ای به این لذیذی ندیده بود. این بزرگراه برای جمع آوری و پاکسازی محل حادثه 7ساعت بسته شد.


عملیات ناکام قاچاق مواد مخدر 


درماه اکتبر2007 درکلمبیا که باندهای مخوف مواد مخدر در آن به طور گسترده فعالیت دارند. یکی از کامیونها واژگون شد و جعبه های کوکائین به اطراف یک خیابان در مقابل دیدگان عابران پخش شد. اعضای این باند از سوی پلیس دستگیرشدند.
 


5- مرغابی های پلاستیکی 

15 سال پیش یکی ازشناورها که حامل29 هزار مرغابی پلاستیکی بود ، غرق شد . این مرغابی ها پلاستیکی پس از مدتی درآبهای چندین  قاره و حتی در محل غرق شدن کشتی تایتانیک و سواحل هاوایی و قطب شمال و همچنین اقیانوس آرام دیده شدند.


6-واژگونی کامیون حامل بستنی 

درماه دسامبر2011 یک کامیون حامل  انواع جعبه های بستنی درایالت اندیانای آمریکا واژگون شد و 18000 کیلوگرم بستنی  در اطراف بزرگراه پخش  و این بزرگراه رابست . این دفعه  مردم داوطلبانه به پاکسازی منطقه پرداختند.
 


7-چهارده میلیون زنبور 

 در ماه ژوئن2011 پلیس  و ماموران نظافت شهری ایالت داکوتای شمالی در آمریکا روز سختی را پشت سرگذاشتند ، چرا که یک کامیون حامل کندوهای زنبور عسل در یکی از بزرگراهها واژگون شد و14 میلیون زنبور با نیش های خود مردم را به وحشت انداختند. ماموران  نظافت بزرگراه به مدت دو روز به پاکسازی محل از عسل ریخته شده بر روی زمین  و فراری دادن زنبورها پرداختند.


8-کفش های رها شده

  در ماه ژانویه 2009 رانندگان خودروها در یک بزرگراه در ایالت میامی آمریکا از دیدن هزاران لنگه کفش در یک بزرگراه متعجب شدند، زیرا هیچ حادثه  واژگونی یا تصادف دربزرگراه اتفاق نیافتاده بود. درتحقیقاتی که انجام شد ، مشخص گردید که این کفش ها متعلق به شخصی بوده که شبانه آنها را در بزرگراه رها کرده است.



 از شما عزیزان دعوت می کنم از وبلاگ گستره که حاوی مطالب و  تصاویرزیبایی است با کلیک بر روی لینک زیر بازدید کنید:        gostare.loxblog.com         

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 1:20 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت